Wij hebben van uit hier Pietenpad gewandeld. Geert en Jaqueline jullie mogen trots zijn op deze locatie bedankt voor de gastvrijheid.

Joop&Diny

Wijj hebben hier 4 nachten gestaan. Alles prima in orde. Toen alle plekken bezet waren bleef er toch maar 1 douche open terwijl er 2 zijn. Geweldig gebied om te fietsen. Wij komen zeker terug.

JokWil

Prachtige plaats en dicht bij Duitsland handig om in Kleve een DM te bezoeken 🙈 Mooie plaatsen met picnic tafels en schoon sanitair. Echt een aanrader om een aantal dagen te verblijven. Lekker fietsen en dichtbij het centrum.

't Crumpse hoekje